Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Oldalak

Facebook

Disc-Out - CD kiszedő

2011.06.15. 09:13 :: abagi

Nemrég rendrakás közepette 2 kedves kolléganő az egyik szekrény alján talált egy olyan terméket, aminek már maga a léte is csodaszámba megy. Amikor a telefonban mondták, hogy mit találtak azt hittem viccelnek, de pár nappal később arra mentem és megnéztem, hogy tényeg létezik-e. És igen, létezik. Eleve nem értem, hogy kerülhetett ilyen kereskedelmi forgalomba, de szinte biztos vagyok benne, hogy ebből a szabadalomból nem fog élete végéig megélni a feltaláló. Ez az eszköz nem volt más mint a DISC-OUT. Persze most berakhatnák egy képet és le is zárhatnám a cikket ennyivel mivel a nevében benne foglaltatik, hogy mire jó az eszköz de nem teszem, mert szerintem még arra se használható. Kipróbáltam és persze dokumentáltam is a folyamatot, úgyhogy ezt most meg is osztanám veletek. Figyelem! Csak erős idegzetű, kipihent olvasóknak ajánlom a lenti képeket.

Még mielött belekezdenék ismerjük meg a terméket becsomagolt állapotban, mert engem már így is sokkolt.

A csomagolás megsértéséért elnézést, de mások is kíváncsiak voltak rá közelebről.

Kibontás után nem telt el sok idő és rájöttem, hogy ezt nekem ki kell próbálnom, de mivel egy teljesen normális DVD tokból nem tudtam kivenni vele a korongot ezért kénytelen voltam egy kicsit csalni és 2 kézzel ráraktam egy korongra. Lehet, hogy a régebbi tokok (a borítón CD-t ír én meg DVD-vel próbálkoztam ;)) más kialakításúak voltak. Sajnos sosem fordítottam túl nagy hangsúlyt a tokok kialakításának megjegyzésére így csak remélni tudom, hogy régen tényleg volt olyan tok amiből egy mozdulattal ki lehetett venni a korongot ennek az eszköznek a segítségével.

Ami miatt nem tudtam a "modern" tokból kiszedni az nem volt más mint a korong közepén átmenő kis kampó szerűség. Az a kis műanyag kampó kb 3 mm vastag, így el nem tudom képzelni, hogy lehet ezt egy kézzel finoman a korong alá helyezni.

És most jön az egyik kedvenc részem. Nem elég a kényelmesen kialakított forma és a kis kampócska. Van még nekünk egy szép tapadókorongunk is amit elég erősen kell rányomni a korongra, hogy oda is tapadjon. Őszintén szólva nem hiszem, hogy ez túl jót tene a korongnak illetve az optikai meghajtónak sem. Viszont nem lesz ujjlenyomatos a Disc ;).

Ezt és a következő képet kérem többször áttanulmányozni, mert van különbség a kettő között.

Remélem mindenki megtalálta. Aki nem, annak segítek. Van egy kis sín az eszközön aminek az egyik fele a tapadókoronghoz van rögzítve, a másik felét pedig normál esetben a hüvelykujjal (nem pedig úgy, ahogy a képen van, de máshogy nem tudtam lefotózni) lehet felhúzni és ezálltal a korong elválik az eszköztől, pontosabban csak a kis kampócska tartja, amit már könnyen ki tudnuk bújtatni a lyukon.

Ez valahogy így néz ki rendes használat közben.

Természetesen lehet csak én vagyok nagyon béna és emiatt nem sikerült rendesen használnom az eszközt de az biztos, hogy akinek eddig mutattam az osztotta a véleményem, miszerint ez egy igencsak hasznavehetetlen eszköz. Persze akinek esetleg van otthon egy ilyen, de elhagyta a csomagolást és már nem tudja, hogyan is kell használni annak itt van egy másolat az eredeti használati utasításból. Felhívnám a figyelmet, hogy van külön ki és be rakáshoz is leírás :)

 

Gagyifaktor: (4/5)
Szerintetek: (5/5)

Szólj hozzá!

Címkék: eszköz használhatatlan cd kiszedő disc out tnb

A bejegyzés trackback címe:

https://gagyifaktor.blog.hu/api/trackback/id/tr792646714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása