Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Oldalak

Facebook

Lamer rovat: Space Gammas

2011.10.17. 04:00 :: MrD

A TELE-ONE demóban a Renegades csapattól egyszer már megkapta a magáét az Űrgammák, de a Los Angeles Lamers is hozzátett egy keveset a sorozat fikázásához... A kulcsszó az, hogy keveset. :)

Amigás alkotásról van szó, ráadásul azon kevesek közé tartozik ami kivételesen nem Scala-val készült. Sajnos több infót erről se nagyon tudtam szerezni, mindössze a kiadás évét: 1996

2 komment

Címkék: amiga űrgammák lamer demó los angales lamers space gammas

A bejegyzés trackback címe:

https://gagyifaktor.blog.hu/api/trackback/id/tr923164664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Öregvas · http://www.sfveteran.hu/ 2012.04.04. 20:23:03

Erre hogy találtál rá? Ezt mi csináltuk ketten egy cimborámmal.
Régen volt az tény :-D
pouet.net/groups.php?which=3881
Itt egy pár produkció tőlünk.

Cimborának Amiga 3000-re vagy 4000-re volt éppen akkor, de hogy milyen programot használt a tracelésre, arra már nem emlékszem. A zenét én írtam protrackerben, maga az egész Amosban készült, én programoztam.
A "Dexter parancsnok..." kezdetű szöveg én voltam, az "Aktiváljátok az aktiváló robotot..." pedig Dr.Dolf cimbi. Jó kis poén volt.
Van még itt videó, ha érdekel:
www.youtube.com/watch?v=OZ_LXJpvK08

MrD · http://gagyifaktor.blog.hu 2012.04.05. 10:35:20

@Öregvas: Egy barátomnál valahogy szóba kerültek a régi Lamer Demók. Rá is kerestünk pár címre a neten és elég sokat megtaláltunk feltöltve a YouTube-ra. Akkor jött az ötlet, hogy indíthatnánk egy sorozatot amiben bemutatunk egy-egy nagy klasszikust.

Sajnos van jónéhány klasszikus amit videó formában nem találtam meg (pl: sületlenség napja, Crimson Jihad demók) pedig szerintem sokan szívesen visszanéznék őket. :)
süti beállítások módosítása